Skoetefret 2023

Scouts Oetingen

Op zaterdag 25 en zondag 26 februari organiseert Scouts Aurora Oetingen opnieuw zijn jaarlijkse Skoetefret.Kom dat zien, kom dat zien! Den Elckerlyc zit weer vol, want onze kookouders toveren het beste uit hun kasserol! Na 2 beperkte corona-edities van ons eetfestijn zijn we terug van weggeweest met onze fantastische, beroemde skoetefret!!
Op het menu staat als vanouds echte skoetekost.
Kom je maag dus vullen met een overheerlijke spaghetti of een goed bord stoemp met spek en/of worst!
Wij hebben bovendien ook genoeg in huis voor mensen met een grote dorst!
Om alles wat te laten zakke, moogt ge ook gerust een desserke pakke!

Eten en drank genoeg voor groot en klein, geen reden dus om er niet bij te zijn!Sinds dit jaar voorzien wij ook een mogelijkheid om spaghettisaus te bestellen en af te halen.

Link voor spaghettisaus te bestellen en uren om af te halen: https://forms.gle/4VTPsGy4B51okm1C7

Tot dan!?

Zaterdagavond vanaf 17u
Zondagmiddag vanaf 11u30 tot 15u

Kaarten verkrijgbaar bij de leiding.
- Betalen kan met cash of met payconiq
- Wij serveren ook vegetarische schotels
- Naast lekker eten kunnen jullie ook genieten van een mooie slideshow met foto's van kamp, zondagactiviteiten, weekends, etc.
- Jeugdbewegingen die in uniform komen krijgen een aperitiefje gratis.