Bier, appelsap en kalenders!

VZW JAO

VZW JAO verkoopt dit jaar Blauwen das (bier), appelsap en kalenders. Alle winst gaat naar de realisatie van de nieuwe jeugdlokalen in Oetingen door VZW JAO.

Wij komen de bestelling om de 2 weken rondbrengen op zondagvoormiddag tussen 10u en 13u.
11 oktober, 25 oktober, 8 november, 22 november, 6 december, 20 december, 3 januari, 17 januari, 31 januari

Blauwen das

Wij maakten in samenwerking met brouwerij Decum een heerlijk vzwbier. Je kent dit bier misschien van de Jins die het vorig jaar verkochten. Het is hetzelfde bier, alleen gaat de winst nu naar de bouw van de nieuwe jeugdlokalen.

De Blauwen Das? Dat is een lichtblond speciaalbier gebrouwen met verse broodkruimels.
De Blauwen Das? Die is hoppig en fijn parelend, met een stevige schuimkraag.
De Blauwen Das? Die won een Certificate of Excellence' op de Brussels Beer Challenge in 2018.

€9 voor een 4-pack
€40 voor een bak (24 flesjes)
€5 voor een bijpassend glas

!! UPDATE !! Ons blauwen das bier is op. We verkopen wel nog glazen.

Appelsap

Ons appelsap is gemaakt van appels en peren die geplukt werden in en rond Oetingen door een aantal enthousiaste vrijwilligers.

€15 voor 1 vaatje
€25 voor 2 vaatjes

Kalenders (2021)

Onze kalenders zijn geïllustreerd met leuke scoutsfoto's van jong en minder jong ;)

€10 per kalender

Bestellen

Via deze link kan u bestellen.

Betalen

U kan betalen via bankoverschrijving op BE22 9733 9308 4147 (opgelet! nieuw rekeningnummer!!) met vermelding van uw naam!